Motul 8100 X-Max 0W40 4 Lt Tam Sentetik
Açıklama
Tam SAPS (Sülfatlanmış Kül, Fosfor, Sülfür) teknolojisine sahip, yüksek performanslı %100 Sentetik yağlayıcı, özellikle büyük deplasmanlı motorlar, Benzinli veya Dizel, turbo ile veya atmosferik ve yeni araçlar için tasarlanmıştır. Çok sayıda otomobil üreticisi onayına sahip çok amaçlı ürün, özellikle hala garanti kapsamındaki araçlar için önerilir.
Her tür yakıt için uygundur: Benzin, Dizel, LPG, CNG ve Biyoyakıtlar.
Katalitik konvertörler için uyumludur.
Şüpheniz varsa, kullanmadan önce aracın kullanıcı el kitabına veya kullanım kılavuzuna bakın.
Performans
MERCEDES MB 229.5 standardı, yağ ömrü ve yağ filmi direnci (uzatılmış yağ ömrü; yerleşik bilgisayar) açısından 229.3’ten daha katıdır, temizleyici / dağıtıcı gücü (ACEA B4) ve ekstra yakıt ekonomisi performansı ister: 15W-40 standardına kıyasla %1,7 oranında yakıt tasarrufu.
MB 229.5 standardı, AMG ve SLR modelleri hariç tüm MERCEDES Benzinli motorlar ve dizel partikül filtresi bulunmayan tüm dizel motorları için geçerlidir.
PORSCHE A40 standardı, yağlayıcının aşırı yüksek kesme direncini gerektirir. Bu standart, Cayenne V6 ve Dizel versiyonları hariç tüm PORSCHE motorları için geçerlidir (bu belirli motorlar için, MOTUL 8100 X-clean + 5W-30 gibi onaylı bir Porsche C30 yağlayıcı kullanın).
VW 502 00 ve 505 00 standartları, sabit yağ tahliye aralıklarında çalışan (Avrupa’da 15.000 km), dizel motorlarla donatılmış, Birim Pompa Enjektörü (Volkswagen PD) içermeyen, Benzinli motor veya Dizel Partikül Filtresi (DPF) içermeyen VAG grubunun (VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA ve SEAT) araçları için özel olarak tasarlanmıştır
FORD WSS M2C 937 A standardı, ağır ve zorlu koşullarda bile (sürekli ve spor sürüş,…) tüm yağ kullanım süresi boyunca viskozite derecesini sabit tutmak amacıyla yağlayıcıdan ekstra performanslı bir yağ filmi direnci gerektirir. Bu standart MY2008’den beri tüm FORD focus RS 2.5 L Turbo Duratec araçlar için geçerlidir
MOTUL 8100 X-max 0W-40, model yılı 2018 sonuna kadar olan BMW, MINI, ROLL-ROYCE’ten gelen BMW Long Life-01 standardının performans gerekliliklerini karşılar. 2019’dan sonraki modeller, BMW LL-01 yağ onayını gerektirir, bunun için de MOTUL 8100 X-cess 5W-30 ya da Motul 8100 X-cess GEN2 5W-40 kullanılmalıdır.
FIAT 9.55535-M2, N2 ve Z2 performans seviyeleri, FIAT, ALFA-ROMEO ve LANCIA’nın 2017’den önce üretilen çoğu Benzinli ve Dizel motorlarını ve özellikle de Çift Turbo Dizel motorlarını (FIAT 9.55535-Z2) mükemmel şekilde yağlamak için hem ACEA A3/B4 standardını hem de 0W-40 viskozite derecesini birleştirmesini motor yağına dayatmaktadır. MS-12991 performans seviyesi, CHRYSLER araçları için FIAT spesifikasyonunu yansıtır
MOTUL 8100 X-max 0W-40, tüm bu ağır performans standartlarını karşılamasının yanı sıra, uluslararası standartlart API ve üreticilerin belirlediği son dayanıklılık seviyelerini de karşılar. API SN standardı, yağlayıcıdan üstün bir temizleyici / dağıtıcı gücü, tortulara karşı korumak için daha iyi bir viskozite artış direnci, aşınma koruması ve yüksek sıcaklık direnci olmak üzere yüksek yağlayıcı özellikleri gerektirir. Daha iyi kontrol edilmiş yağ tüketimi sağlamasının yanı sıra yağ kullanımı boyunca mükemmel motor koruması sağlar.
SAE 0W-40 viskozite seviyesi özellikle soğuk motor sıcaklığında hidrodinamik sürtünmeyi azaltarak yakıt ekonomisi sağlar; başlangıçta yağ akışını iyileştirir, yağ basıncının daha hızlı yükselmesini sağlar, devir artışını hızlandırır ve motorun uygun sıcaklığa ulaşma sürecini kısaltır. Doğa dostu, bu tip yağlayıcı yakıt tüketimini azaltarak daha az sera gazı (CO2 ) salınımı sağlar.
NISSAN, JAGUAR, LAND-ROVER gibi sayıca üretici NISSAN GT-R, 370Z, 350Z gibi spor araçları için 0W-40 viskozitesinde ve en az API SM standardına uygun bir yağlayıcı gerektirir. MOTUL 8100 X-max 0W-40, viskozite derecesinden kaynaklanan yakıt ekonomisi ve üstün yağlama performansı (yüksek HTHS> 3,5 mPa.s) arasındaki mükemmel dengeyi sağlarNeden daha fazla ödeyesiniz? Aracıları ortadan kaldırdık. Aracınızın performansı için aradığınız %100 orijinal ürünlere, toptan fiyatına ve güvenle ulaşın.
Tayfun Akbas (doğrulanmış kullanıcı) –
Ekrem Kose (doğrulanmış kullanıcı) –
Fatma Kaya (doğrulanmış kullanıcı) –
Zekeriya Çolak (doğrulanmış kullanıcı) –
Yasin YALÇINKAYA (doğrulanmış kullanıcı) –
Gulcin Baba (doğrulanmış kullanıcı) –
serdar yener (doğrulanmış kullanıcı) –
Ali Taş (doğrulanmış kullanıcı) –
Huseyin OZMEN (doğrulanmış kullanıcı) –
Kemal Baş (doğrulanmış kullanıcı) –
Ugur BASER (doğrulanmış kullanıcı) –
Omer Kaan (doğrulanmış kullanıcı) –
Ismail Cilkas (doğrulanmış kullanıcı) –
Rabia Sezer (doğrulanmış kullanıcı) –
MELIH KAMISLI (doğrulanmış kullanıcı) –
Selin Ekinci (doğrulanmış kullanıcı) –
Akif Buyrukoğlu (doğrulanmış kullanıcı) –
Anonim (doğrulanmış kullanıcı) –
Anlatıldığı gibi.
abdulsamet CAKMAK (doğrulanmış kullanıcı) –
Aydemir Siinan (doğrulanmış kullanıcı) –
Gamze Polat (doğrulanmış kullanıcı) –
Elif Kurt (doğrulanmış kullanıcı) –
FEYRUZ KARAKOYUN (doğrulanmış kullanıcı) –
Suleyman Gunay (doğrulanmış kullanıcı) –
Metin Sik (doğrulanmış kullanıcı) –
mehmet samanciolu (doğrulanmış kullanıcı) –
Taner Bostanci (doğrulanmış kullanıcı) –
Aylin Koç (doğrulanmış kullanıcı) –
Aydin Gurkaynar (doğrulanmış kullanıcı) –
Mustafa Koca (doğrulanmış kullanıcı) –
Yemen ZEMHERI (doğrulanmış kullanıcı) –
Metın Dizmen (doğrulanmış kullanıcı) –
Fuat Firat (doğrulanmış kullanıcı) –
Okan Sarı (doğrulanmış kullanıcı) –
Hatice Kaya (doğrulanmış kullanıcı) –
Halil Bayraktar (doğrulanmış kullanıcı) –
Atilla Karka (doğrulanmış kullanıcı) –
Osman Kara (doğrulanmış kullanıcı) –
Yasemin Kara (doğrulanmış kullanıcı) –
Zeki Bozkurt (doğrulanmış kullanıcı) –
Mehmet Baser (doğrulanmış kullanıcı) –
Huseyin Kilicel (doğrulanmış kullanıcı) –
Ismail KOC (doğrulanmış kullanıcı) –
OSMAN GUNAY (doğrulanmış kullanıcı) –
hakan karşit (doğrulanmış kullanıcı) –
Volkan Topal (doğrulanmış kullanıcı) –
Ismail KOC (doğrulanmış kullanıcı) –
Ismet kis (doğrulanmış kullanıcı) –
Aslı Sezer (doğrulanmış kullanıcı) –
Bertan COLAK (doğrulanmış kullanıcı) –